Cílení klíčových slov nabízí cílení úmyslu pro vyhledávání a také může být daleko podrobnější než cílené téma. Auction Insights nabízí kompetitivní viditelnost.
SAN JOSE – Quora pokračuje s velmi rychlým budováním funkcí a možností její ještě ne tak staré (dva roky staré) reklamní platformy. Platforma otázky a odpovědi ohlásila spuštění Auction Insights na SMX West v San Jose, přesněji tento čtvrtek. Dříve tohoto týdne Quora spustila cílení na klíčová slova, což dovoluje inzerentům přihazovat si na klíčový slova, na která již nyní cílí v jejich vyhledávacích kampaních.
Auction Insights. Aby pomohli inzerentům lépe chápat, jak se jim vlastně vede proti ostatním inzerentům v aukci reklam, Quora představila nové aspekty tento čtvrtek.
- Aukce ztracené konkurenci ukazují procento aukcí vašich reklam, které byly nastavené na tyto aukce, avšak nevyhrály žádné dojmy z reklam v jednom z reklamních kolonek dostupných pro ně. Quora tvrdí, že jejich algoritmus aukce bere v potaz jak kreativní relevanci, tak přihazování. Pokud metrika „Aukce ztracené konkurenci“ indikuje, že váš poměr proher je příliš vysoký, například, můžete zvážit vylepšení relevance co se týče kreativity nebo také zvýšit přihazováni, abyste byli více konkurenceschopní.
- Podíl dojmů je procento aukcí, do kterých reklama vstoupila a vyhrála reklamní dojem.
- Absolutní podíl dojmů reflektuje procento aukcí, do kterých reklama vstoupila a vyhrála napříč všemi dostupnými sloty. Pokud vyhráváte top místo ve většině vašich aukcí, do kterých vaše reklama vstoupila, mohli byste rozšířit cílení, abyste získali více nebo otestovat snížení vašich příhozů, abyste viděli, jak moc to ovlivní vaše výherní skóre.
Za použití podílu dojmů a absolutních podílů dojmů společně můžete získat daleko lepší pojetí o frekvenci toho, jak moc se konkurenti snaží vás dohnat ve vašich reklamních výhrách, pokud máte vysoké podíly dojmů a nízké absolutní podíly dojmů.
Cílení na klíčová slova. Pokud jste již spustili vaše vyhledávací kampaně, možná byste měli zvážit otestování vašich TOP klíčových slov ve vyhledávání na QUoře. Je to trošku něco jiného než vyhledávání, v tom že používáte klíčová slova na Quoře k zobrazení vašich reklam oproti relevantním otázkám na platformě.
Jako vyhledávání, klíčová slova na Quoře jsou cílena na skupiny reklam nebo na úroveň reklam.
Existují zde dva typy shod – široká shoda a shoda frází – a schopnost přidat negativní klíčová slova. Široká shoda cílí na „blízké variace“ klíčových slov. S daleko užší shodou frází vaše reklama se bude ukazovat jenom v těch požadavcích na vyhledávání uživatelů, které zahrnují přesné fráze klíčových slov. Což vyloučí slova nebo fráze, které nechcete, aby se pro ně vaše reklamy ukazovaly s negativními klíčovými slovy.
Proč by vás to mělo zajímat. Auction Insights dává inzerentům daleko větší viditelnost do toho, jak jejich reklamy soutěží s ostatními, což jim dovoluje daleko lepší uzpůsobení jejich kreativity nebo zvýšení či snížení příhozů na základě těchto postřehů.
A k tomu všemu může právě cílení na klíčová slova učinit platformu zajímavější pro inzerenty, kteří ještě nevyzkoušeli inzerci na Quoře. Jako ve vyhledávání, klíčová slova mohou být seskupena hned několika způsoby, což zahrnuje také seskupení dle stádia nákupu od hora až dolů k znovu-objednání. A stejně jako kampaně vyhledávání, mohou reklamy přesně ušity na míru klíčovým slovům.
Quora nabízí šest nových primárních typů jejich reklamního cílení, zahrnujíce téma, otázku, obecenstvo, zájem, široké a cílení na klíčová slova.