GOogle oznámil, že aplikoval „algoritmické aktualizace pro recenze v bohatých výsledcích, za účelem určit, jestli by měl ukazovat recenze (hvězdičky) v příspěvcích výsledků vyhledávání. Google uvedl, že tato „jednoduchá implementace“ pro tuto funkci pokračuje.
 
Ve zkratce, Google nyní ukazuje bohaté výsledky recenzí pro:
 

  • Jasný set typů schéma pro příspěvky recenzí
  • Neúčelové a ne-samolibé recenze
  • Recenze, které mají název vlastnictví v rámci markupu

Samolibé recenze nejsou povoleny.
 
Google uvedl k tomu všemu, co bylo napsáno výše, že samolibé recenze nejsou povoleny. „recenze, které budou považovány za samochvalitebné či samolibé nejsou povoleny a nejsou ani v nejlepším zájmu uživatelů. Nazýváme recenze samolibé či samochvalitebné, když recenze pojednává o entitě A, je umístěna na webových stránkách entity A – ať už přímo skrze jejich markup nebo skrze vložení nějakým nástrojem třetí strany,“ napsal GOogle.
 
Požadován název majetku.
 
Google také uvedl, že když budete něco recenzovat, musíte také přidat název majetku do markupu, aby se to kvalifikovalo jako markup recenze. „Název majetku je nyní požadován, takže pokud se chcete ujistit, že specifikujete název předmětu, který je recenzován,“ dodal GOogle.