Poznejte všechny výhody používání platforem a nástrojů pro analýzu hovorů a zjistěte, která platforma či který nástroj je přesně ten pravý pro vaši společnost.

 
Úplná záplava mobilních hovorů směrovaných na americké podnikatele neustále roste, a to bez debaty, což mění celkově způsob, jakým velké značky a podniky nahlíží na telefon jako na vstupní marketingový kanál. Zatímco uživatelé čím dál více používají své chytré telefony pro průzkum, objevování, vyhledávání, prohlížení a také pro spojování s podnikateli, značky se snaží poznat a rozvinout jistý respekt pro tyto příchozí hovory, které zahrnují jako nezbytnou součást do svých cest k hovorům.
 
Martech Today a jeho úplně nová „Příručka podnikových platforem pro analýzu hovorů: Marketérova příručka“ podrobně prozkoumává trh těchto nástrojů pro analýzu hovorů a napovídá vám, co byste měli čekat, když se rozhodnete implementovat tento software do vašeho podnikání. V tomto čtyřicetistránkovém „hlášení“ je zahrnuto na dvanáct profilů vedoucích nástrojů a společností, které je prodávají spolu s informacemi o ceně, možnostmi, porovnáním a také doporučené kroky pro zhodnocení a nákup.
 
Pokud se rozhodujete, jestli takový nástroj zahrnete do vašeho marketingového plánu, toto hlášení (příručka) by vám mohla být schopna pomoci učinit základní rozhodnutí: a tedy jestli je to skutečně třeba. Pokud byste chtěli stáhnout celou příručku, stačí navštívit Digital Marketing Depot stránku (kliknutím na odkaz ZDE).

12 vedoucích nástrojů analýzy vybraných samotnými prodejci
4.5 (90%)10